støj fra dect telefon

Jeg har ikke oplært i elektronik osv, men kan da godt håndtere en
lodekolpe!

Jeg har en Philips Zenia voice trådløs telefon. Men desværre er den
begyndt at støje rimeligt meget. jeg tror ikke det er fra håndsættet..
for der er også støj på telefonsvaren og hvis man benytter telefonen
på basen.

Det er sådan en rimelig høj generende støj, dog kan man godt høære
hvad der bliver sagt.. Først kom det kun engang imellem, men nu ser
det ud til at være vedvarende.

Er der nogen der måske lige ved hvad det er der kan være galt?

Re: støj fra dect telefon

Hej Bjarke

Jeg har oplevet noget lignende hos min mor.

Det hjalp gevaldigt at flytte basisstationen væk fra det almindelige
telefonapparat, 1 - 2 m og det var OK.
Nu var det sådan at det desværre ikke var muligt i praksis, så jeg førte
tilslutningsledningen et par gange gennem en ferrit ring (benyttes til
støjspoler) og resultatet var til at leve med.

Held og lykke, og gem loddekolben til en anden gang

Svend Åge