Square LCD panel

Er der nogen som har set firkantet LCD paneler altså lige 1:1 og ikke 4:3
eller 16:9
jeg søger efter noget på 40 x 40 cm eller større.

Jeg kan forstå et der skulle være mogle paneler der er "cuttet" dvs et
standard 4:3 panel hvor selve glasset er skåret med en glasskærer... vil det
virkelig virke?

Jeg kunne også forestille mig at der findes nogle færdige paneler til f.eks
radar billeder mm.

Jeg håber der er noghen der har set noget

hilsen Wiljan

Re: Square LCD panel
Ikke her - desværre.
Jeg kan oplyse at radarskærme som regel er 4:3. Det overskydende areal
(udover kvadratet) bruges til diverse info eller knapper, hvis det er en
touch skærm.
VH