Spoler på PCB

Hey

Syntes lige jeg har sendt den en gang... men er ikke kommet )):

nå men.. nogle der kender et program der kan regns spoler ud, så man kan
tegne dem på printet og bruge dem i elektronikken ??

--
Mvh Kasper

Re: Spoler på PCB

Et indlæg forsvinder ikke bare ud i den blå luft... og det bliver ikke bedre
af at du bare prøver igen!!
Dit indlæg er allerede på gruppen, vælg en anden newsserver at poste til der
er hurtigere. (fx. news.sunsite.dk)

--
Vh. Peter Andersen

Re: Spoler på PCB

bedre
der

hmm.. med sunsite kan jeg nu ikke se andre indlæg fra Kasper
i dag, end det du kommenterer

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

ok, bortset fra det indlæg han sendte 16:30
med andet subjekt, og under andet navn :-/

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: Spoler =?iso-8859-1?Q?p=E5?= PCB
Hej!

Jo, kig under navnet "Repzak" istedet... Jeg bruger også SunSite.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Spoler på PCB
ja... sorry...

men jeg tjekkede på google også.. der var de heller ikke...

så tænkte jeg jo de nok ikke var blevet sendt....

syntes desvære ikke jeg kan slette de(m) igen

men i kunne jo også komme med et seriøst svar... (så var ½ delen af
beskederne da ikke sendt)
--
Mvh Kasper

Re: Spoler på PCB
Hej Kasper,

;)

Jeg synes at jeg har set et lille program i den stil et eller andet sted,
men hvor ?
Det har nok været på en radioamatør-site, men jeg er dog ikke sikker.

AppCAD Classic kan klare det, men er måske nok lidt over målet ?
<URL:http://www.hp.woodshot.com/

Ellers kan du kigge på:
<URL:http://users.pandora.be/educypedia/electronics/easoftrf.htm
Der er lidt af hvert til RF-design.