Spolebåndoptager

Hej med jer!

Jeg er i besiddelse af en spolebåndoptager fra 1974. En Philips 4416.
Problemet er at den under afspilning i dag mistede lyden. Lyden var kun
ganske svag - både i de indbyggede højttalere og i forstærkeren via DIN
stikket?  Da jeg skruede låget af kom der røg op af to effektmodstande. Men
det må vel næsten skyldes at der er noget andet i printet der ikke virker
som det skal?

Nå, men jeg vil høre om der er nogen der evt. kender et værksted på Fyn der
stadig kan fikse sådan en maskine uden det koster en halv lufthavn?

Venligst

Troels B

Re: Spolebåndoptager
I meddelelse: 44281a42$0$152$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk

Sender et bud på din mail. Ved ikke om den slags hører hjemme her?
Måske mere noget med dk.forbrug ??

--
MVH Per, Odense
Fotoalbum: http://herholdt.info/

Re: Spolebåndoptager
Hej Per,

Det kan godt være det vil give gevinst derovre. Jeg kendte ikke lige den
gruppe, men nu har jeg gjort forsøget.

Tak skal du ha

/Troels