Spole til switch-mode

Jeg sidder og prøver at designe et nyt produkt, som skal indeholde en lille
switch-mode supply med en LM2575-5. Jeg skal bruge en spole på 330uH,
switch-frekvensen er 50kHz og max udgangstrøm for LM2575 er 1A.
Hvor køber jeg en egnet spole, når den helst skal være leaded?

PS: Nej, jeg vikler dem ikke selv og styktallet er ikke stort nok til en
special-viklet :o)

Re: Spole til switch-mode
Hvor mange skal du bruge?

Wiljan

Re: Spole til switch-mode

Bedste gæt er 50-75 stk. om året.

Re: Spole til switch-mode

Det kan vi godt finde ud af jeg har en hel del PE52627 leaded spoler 330mH
fra Pulse
Jeg har også en del LM2575-5

Send mig en mail med et nummer så ringer jeg til dig imorgen

Hilsen Wiljan

Re: Spole til switch-mode

Allan skrev uH og ikke mH...

Bo //

Re: Spole til switch-mode

PE52627 er 330uH som jeg efterlyser, så Wiljan har blot lavet en simpel
tastefejl :o)

Re: Spole til switch-mode
Hej!

Bruger selv sådan en fætter til LM2594-5.0 på arbejdet:

http://www.coilcraft.com/do3308P.cfm

Kan da sikkert godt luske en med hjem til dig hvis det er :-) Vores er også
330µH.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Spole til switch-mode

Den er desværre også til SMD-montage.
Desværre er mine seriestørrelser ikke så store at det er rentabelt med SMD,
så det skulle helst være leaded.

Tak for tilbudet, men det er ikke til "fusk", så jeg skal helst have en
leverandør at købe dem hos efterfølgende :o)

Re: Spole til switch-mode

Elfa har en. I deres beskrivelse henviser de til LM2575 så mon ikke den
dur ? vare nr.: 58-690-52 men jeg ved ikke om 11,5 kr pr stk (ved 30) er
for meget ?

http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang=dk&vat=0&dok20%11475.htm

Mvh Lars G

Site Timeline