Spole ønskes : 6.8mH / 4A

Hej,

Jeg leder efter en spole med denne værdi, men den skal være meget lille!

Nogen der har en ide til fabrikat?

VH Brian

Reply to
Brian Ax

Tag evt. et kig på

- masser af freebies og de kommer ret hurtigt med posten !

Jeg har selv fået over 40 spoler af forskellig art derfra uden problemer ;o)

Reply to
Slot

Hvilket frekvens område eller formål skal den anvendes?

--
Madsen
Reply to

Det skal bruges til en lille højttaler : derfor må den ikke fylde så meget, da det tager kabinetvolume.

/Brian

Reply to
Brian Ax