Specs på blæser - Page 2

Re: Specs på blæser

Det er ofte svært at se hvor hans indlæg slutter. Dét er noget rod.

Det hjælper så ikke på det at han gentager sig selv, stadig uden
tydelige afgrænsninger...

Jesper G. Poulsen
Re: OT citering Was Specs på blæser

Hvis at Du kigger lidt tilbage i indlægene, så vil Du se at Erik's svar er
noget rod. En ting er at han svarer i toppen af citeringen, men værre er, at
han ingen adskillelse laver mellem sit svar og citeringen. Han citerer som
regel også hele forrige indlæg, hvilket er meget upraktisk når Erik kun
svarer med en enkelt linie. Jeg håber han fremover kun citerer det han
svarer på, svarer under spørgsmålet, og skærer overflødigt væk.

Det bliver alt andet lige meget mere læseværdigt på den måde, alternativt
bliver hans svar såmænd bare "overset", og det er jo i grunden synd.....

mvh
Orla

Re: Specs på blæser

Husker lige at svare i bunden:
Rod ja måske, men et konkret svar på et konkret spørgsmål.
Beklager hvis jeg ikke lever op til den selvbestaltede standard(netikette)
for besvarelse af indlæg.
Erik

Re: Specs på blæser

Det er faktisk en standard der er valgt for nyhedsgrupperne i DK:

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser

Ja, hvis man kan finde ud af hvor det slutter... Kan man ikke finde ud
af at gøre sine indlæg læsevenlige, bør man helt undlade at skrive
dem...

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
Snip snap snude
spild af båndbredde at blive ved

Re: Specs på blæser

Det er spild af båndbredde såfremt du ikke har tænkt dig at gøre dine
indlæg mere læsevenlige. Det kan jeg med dit indlæg at du ikke har, da
du ikke medtage bar _en_ linie fra det foregående der kunne
anskueliggøre dit indlægs relevans.

Og såfremt at dine indlæg ikke er læsevenlige, så er de i sig selv
spild af båndbredde.

Der er sat FUT til dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen