Specs på blæser

Greetings!

Jeg søger nogle specs på Sunon KDE1212PMB3-6A. Jeg har søgt hos Sunon,
RS Components og Farnell og har intet fundet :-(

Anyone?

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
 Håber dette hjælper
  a.. Model Number: KDE1212PMB3-6A
  b.. Sunon has a high reputation for computer & industrial fans.
  c.. Features:
  -Ball bearing for longer life
  -We offer 2 years warranty on this fan.
  d.. Fan Specifications:
  Note: 1 inch = 25.4mm
  -Dimension: 120(W) x 120(L) x 38(H)mm
  -Voltage: DC 12V
  -Rated Current: 0.26 Amps
  -Power Consumption: 3.2 Watts
  -Fan Speed: 2400 RPM
  -Air Flow: 84 CFM
  -Noise Level: 35 dB(A)
  -Connector: 4-pin
  -Bearing Type: Ball Bearing
  -Fan screws are not included
  e.. 2 Years Warranty

Re: Specs på blæser

Jo tak - hvor fandt du det?

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
GOOGLE er din ven

Re: Specs på blæser

Hvad søgte du på, for jeg fandt intet på Google?

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
typenummeret

Re: Specs på blæser

Det søgte jeg også på og fandt nul.

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser

http://www.google.dk/search?q=KDE1212PMB3-6A

5. hit

/Andreas

Re: Specs på blæser
Så slog jeg dig, havde flere sider med hits GGGGGGG

Re: Specs på blæser
Prøv Goggle:

F.eks. http://www.buyextras.com/su12dc12vdob.html

Mvh, Erik Jakobsen

Re: Specs på blæser

Man skal lige sikre sig at den ikke er sat op til at kun finde danske
sider...

Bo //

Re: Specs på blæser
Hvis du på Google søger på Sunon KDE1212PMB3-6A får du den ind som en af
de første.

Erik Jakobsen

Re: Specs på blæser

Jeg fik Proton og der er ingen specs.

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
søgnign på google med: KDE1212PMB3-6A giver 7 siders resultater. Er det
iøvrigt ikke lige meget+ jeg har givet de data der efterlyses.

Re: Specs på blæser

Ikke hos mig.

Jo, ville blot gerne vide hvor du havde dem fra...

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
Og 4. hit på side 1 gir netop exacte data.

Re: Specs på blæser

Hvor er dit indlæg?

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser
dette var mit oprindelige svar:
[...]

Hvor vil du hen med det?

Dine indlæg er noget _rod_ !

Jesper G. Poulsen
Re: Specs på blæser

Ikke forstået:
Det startede med at du mangler data og får hjælp til at finde dem. Herefter
viser Erik dem direkte i et indlæg.

-rod?