Specielle loddespyd søges

Hejsa

Har kigget rundt i farnells og RS's katalog efter nogle lidt specielle
loddespyd, og har ikke rigtig fundet de rigtige.

Det jeg søger er en pin, som kan stikkes igennem et print. Det skal være
så langt at man kan lodde en ledning på, på bagsiden af printet. På
printsiden af spydet, skal der være en ring, hvor der kan stikke en
fiskesnøre igennem (spørg ikke hvorfor :)) samt noget konstantan tråd.

Dimensionerne er som følger:
Selve spydets bredde: 1.0 -1.2 mm ( kender ikke de eksakte mål )
Ringens disameter (indre mål) 1-2 mm (helst nede omkring de en milimeter
Derudover må ringens ydre kan max stikke 3,5 mm over printet når det er
monteret.

Nogle der ved hvor denne slags spyd kan fremskaffes ?

Regards Fromm

Re: Specielle loddespyd søges
Hej Jakob

Hvis du ikke umiddelbart kan finde dem, ja så skal du regne
med at findes de, ja så skal du nok købe mindst et sted
mellem 1000 og 5000 stk. Hvis du har brug for det kan jeg
godt finde en leverandør der måske har dem, men lige nu
kan jeg ikke huske navnet. Men ellers lyder det som noget
man selv hurtigt kan lave af noger 0,5 mm. monteringstråd.

Re: Specielle loddespyd søges

Jeg skal bruge mellem 10-20 :(

Monteringstråden udgaven er nok den bedste mulighed

/Fromm

Re: Specielle loddespyd søges

Det lyder som et ganske almindeligt "selvbyggerspyd"

Jeg sidder ikke med dem lige her, men hvornår skal du bruge dem?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Specielle loddespyd søges

Ehh, selvbyggerspyd (altså lave dem selv ?)

Jeg skal bruge dem omkring midten af januar (omkring den 12-15).

/Fromm

Re: Specielle loddespyd søges
Det skal lige tilføjes at jeg idag har fået den korrekte tykkelse på
hullet det skal monteres i, 0.9mm er tykkelsen

Re: Specielle loddespyd søges

Så duer de spyd jeg ligger inde med desværre ikke.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline