Speciel IC-sokkel...

Hejsa !

Jeg ville høre, om der er nogen, der kan hjælpe mig med, hvor jeg kan finde
en sokkel til en 32 pins IC, hvor pakken hedder:

Lead frame chip scale package (LFCSP)
(Compliant To JEDEC MO-220VHHD-2 Issue C)

eller

Micro Lead Frame Plastic Packages (MLFP)

-Det skulle være det samme...

Der er en tegning af chippen på:
http://www.analog.com/UploadedFiles/Packages/546661921110CP_32.pdf

Jeg har ikke kunnet finde noget hos hverken farnell eller arrow, og
søgninger på google kommer enten op med ingenting, eller en hel masse
ubrugeligt, men det er sikkert mig, der bruger forkerte søgekriterier....

Håber nogen kan hjælpe....

På forhånd tak !

Mvh. Simon

Re: Speciel IC-sokkel...
Hejsa, og tak for svaret !

jo, jeg kan godt selv lave mine print, men jeg tvivler på at jeg kan lave
banerne så tynde, at de passer på chippen, uden at de bliver fulde af
huller...  (der er jo 8 pins på hver side af chippen, som kun er 5x5mm. )

men ellers må jeg få lavet printene ude i byen...

Findes der en fiks måde til at lodde chippene fast, uden at man behøver
specielt udstyr (smd ovn) ?
-kan man evt lodde den på med en varmepistol, eller varme hele printet op på
en varmeplade, eller lign. ?

Mvh. Simon

finde

Re: Speciel IC-sokkel...
On Thu, 21 Aug 2003 00:20:05 +0200, "Simon Jensen"

Det kan man gøre pr.håndkraft.

Kræver dog ordentlig loddekolbe, ordentligt tin og ædru
loddekolbefører.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade