specialværktøj

Hvor køber man som privatpersom specialværktøj til adskillelse af div. Jeg
har tidligere haft problemer med at finde en skruetrækker til en Nintendo DS
(lille triwing). For nylig ville jeg adskille en Melita kaffemaskine, men
skruerne har et trekantet hul, hvor kan jeg købe noget der kan bruges der?

Mvh. Sven

Re: specialvrktj

Jeg har flere bits af den slags, men ellers er det første sted jeg kigger
ebay.com. Sjældent det fejler, men det kræver man kan vente ;-)

Alternativt er det nemt lige at file et søm eller lign. til så det
passer... hvis man altså har en fil og et søm ;-)

--
Steen Suder

Re: specialværktøj
Købte et Proxxon sæt for et års tid siden...

Bo //

Re: specialværktøj

Købte et Proxxon sæt for et års tid siden...

Hvilket sæt? indeholder det "alt"?

Mvh. Sven

Re: specialværktøj

Ca sådan en kasse underlige bits...
http://www.conradelektronik.dk/PROXXON-INDUSTRIAL-SUPER-SIKKERHEDS--OG-SPECIALBITS%C6T-6,3-MM%281/4%22%29-75-DELE-23107-BIT-S%C6T.htm?websale7=conrad-dk&pi82%6397

Bo //

Re: specialværktøj

KF8%bte det samme sE6%t for en hE5%ndfuld E5%r siden. Det er rigtigt god=
t og
indeholder det meste; men ikke "alt".

Min erfaring er, at problemet oftest er, at der ikke er plads til bitten=
/
forlE6%ngeren i hullet og ikke at bitten mangler.

I de tilfE6%lde er kreativitet mit bedste rE5%d. I min verden er hovedfo=
rmE5%let
at fE5% skruen ud, sE5% er det ligemeget hvordan den ser ud bagefter, de=
kan altid blive erstattet af noget mere almindeligt.

Det nE6%stbedste er, at kF8%be det nF8%dvendige vE6%rktF8%j pE5% ebay nE5%
r problemet
opstE5%r; men det giver jo desvE6%rre en ventetid pE5% typisk et par uge=
r.

//michael

-- =

Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Re: specialværktøj
Hvis der plads til bitten, men ikke holder, bruger jeg at lave en
ligekærv i toppen af bitten - med den tynde skæreskive til vinkelsliberen.

Re: specialværktøj
http://dx.com/c/electrical-tools-499/hand-tools-404/screwdrivers-416

Re: specialværktøj
Prøv at søg på en til wii og se om den passer

Site Timeline