Spæring af tlf ved indkommende opkald med "Tilbage holdt nummer"

Hej Ng.

Jeg har for tiden en person som ringer efter 22:00  hver dag og som lægger
på når man tager tlf. til stor gene.
Vi har visnummer, men der står "Tilbage holdt nummer" vist nok.

Kan man købe eller selv lave en dims som f.eks. udelader folk som ringer med
"tilbage holdt nummer", så tlf. ikke ringer eller reagerer på et sådan
indkommende opkald?

/Johnny

Re: Spæring af tlf ved indkommende opkald med "Tilbage holdt nummer"

med

Bang og luffe de har en telefon svarer der kan indele folk i grupper (f.eks
arbejde,venner osv).
Det kunne være den også kan smide anonyme opkald i en gruppe for sig - prøv
at gå den lokale tlf biks på klingen med den.

--
/Dennis

Re: Spæring af tlf ved indkommende opkald med "Tilbage holdt nummer"

prøv

Citat fra BeoTalk 1200 userguide:
.Bestem selv, hvem du vil modtage besked fra! Vælg Sortering for kun at
modtage opkald fra udvalgte telefonnumre.

--
Jacob :o)

Re: Spæring af tlf ved indkommende op kald med "Tilbage holdt nummer"

Kontakt TDC eller hvem din udbyder nu end er og forespørg om
telefonchikane og hvad du skal gøre. De kan enten sætte en spærring ind
på nummeret eller også lukker de vedkommendes abonnement. Selvom du ikke
kan se nummeret, så kan de godt. Hvis de ikke vil kan du altid anmelde
manden/kvinden for chikane, selvom det jo måske er lige lovlig groft at
gøre. Der vil jo altid være tvivlsspørgsmål - specielt hvis der er børn
indblandet. Men jeg ville kontakte TDC (eller hvem man nu har tlf. hos)
og tage den 10'er det koster for en spærring. Det er jo nok højst
nødvendigt at have spærring i et par måneders tid og det er nok
billigere en noget fra B&O.

Man vil jo også gerne kunne blive ringet op af sygehuset eller lign.
hvis der er sket en i familien noget, selvom det er klokken lort om natten.

Mvh / Preben Holm

Re: Spæring af tlf ved indkommende op kald med "Tilbage holdt nummer"

Jo men B&O løsningen eller andre telefiltre er at foretrække, for så
kan man selv vælge hvem der skal have lov til at ringe en op og
indenfor hvilke tidsrum. Det ene filter jeg har set kunne også
acceptere wild-cast, således at man testede på om nummeret sluttede
med 1448 (næsten altid politiet).
Men det er da rigtigt nok at de koster op til 2.000,-. Jeg vil dog
ikke vækkes mange gange før jeg ville være desperat nok til at sige ok
til det :-).

Re: Spæring af tlf ved indkommende op kald med "Tilbage holdt nummer"

lægger
ringer med
natten.

Tror du virkelig at politiet ringer fra et *1448 nummer ?

--
mvh/rg. Christian

Re: Spæring af tlf ved indkommende op kald med "Tilbage holdt nummer"

De 2 gange jeg er ringet op, der gjorde de :-). Så i hvert fald ind imellem JA
:-).

Re: Spæring af tlf ved indkommende op kald med "Tilbage holdt nummer"
Hej Klavs,

Godt argument, dem bør man bestemt filtrere fra, telefonterrorister ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

/ Qbic

Re: Spæring af tlf ved indkommende opkald med "Tilbage holdt nummer"

kan
Jeg er sådan set også ligeglad med hvem der ringer, de skal bare ikke have
muligheden til at ringe til mig længere og da slet ikke efter kl. 22:00 om
aften.

Men at kontakte politiet er lige hurtigt nok, så vil jeg nok vente en 14
dage/måned mere  med at ringe til politiet.
/Johnny

Re: Spæring af tlf ved indkommende opkald med "Tilbage holdt nummer"

kan

De er fuldstændig bedøvende ligeglade.
Konen blev på et tidspunkt udsat for det og hun gik til politiet flere gange
og de gad ikke gøre noget ved det. Sagen blev bare syltet (det drejede sig
om en looney der ringede engang om dagen og bare ikke fattede et vift med en
vognstang)
Det skal åbenbart være adskillige gange om dagen før de overhovedet har
tænkt sig at overveje at gøre noget.

Nå vi er vist ved at OT i .elektronik - FUT?

/Dennis

Re: Spæring af tlf ved indkommende o pkald med "Tilbage holdt nummer"

Hejsan. Ja man kan godt købe et telefilter, man kan sikkert også selv
lave det. Men selvbyggeriet skal godkendes hvis du gerne vil undgå en
bøde. Når det dreger sig om sådanne gener, burde det dog være nemt.

Site Timeline