Spændingsregulator ?

Okay okay, s=E5 bruger de 3.

2 forbindelser fra generatoren og s=E5 stel.

De kan ikke bare som s=E5dan tilpasses desv=E6rre.

Reply to
RNH

Okay okay, så bruger de 3.

2 forbindelser fra generatoren og så stel.

De kan ikke bare som sådan tilpasses desværre.

Der findes dem der kan tilpasses og jo, flere af dem kan tilsluttes 1 _eller_ 2 faser.

--
Uffe Bærentsen
Reply to

Du stirrer dig blind på at vil bruge _alle_ forbindelser fra et alternativt modul. Dét er ikke nødvendigt.

Brug +, -, og én af faserne. Hvis regulering fejler, brug den anden fase, evt. begge de to faser koblet parallelt.

--
mvh
Orla Pedersen

Min ildræv kalder på hjælp fra Photoshop...

Brian

Reply to
Brian Lund

tivt

e,

=A0oprydning, opdateret 6-5-2010

Det kan ikke lade sig g=F8re, har lige brugt et par timer idag, og det er no dice.

Jeg har pr=F8vet med en enkelt fast, begge faser, byttet rundt p=E5 det, det eneste jeg fik ud af det var en sprunget p=E6re :)

S=E5 der skal noget andet p=E5 bordet, evt noget hjemmebiks ?

Reply to
RNH