Spændingsregulator ? - Page 2

Re: Spændingsregulator ?

 > Den orange er til ladelampen.

Hej !

Problemet er der er intet der passer overens med den orginale,
spændingsregulatore kan man få kastet i nakken, men de kører med 2
forbindelser fra generatoren, så de kan ikke bruges her, jeg har selv
et mindre udvalg på lager fra andre modeller.

Mvh
Ronni

Du har da 2 forbindelser til generatoren, den ene er fase og den anden er
stel.

--
Uffe Bærentsen

Re: Spændingsregulator ?

Okay okay, sE5% bruger de 3.

2 forbindelser fra generatoren og sE5% stel.

De kan ikke bare som sE5%dan tilpasses desvE6%rre.

Re: Spændingsregulator ?

Okay okay, så bruger de 3.

2 forbindelser fra generatoren og så stel.

De kan ikke bare som sådan tilpasses desværre.

Der findes dem der kan tilpasses og jo, flere af dem kan tilsluttes 1
_eller_ 2 faser.

--
Uffe Bærentsen

Re: Spændingsregulator ?

Du stirrer dig blind på at vil bruge _alle_ forbindelser fra et alternativt
modul. Dét er ikke nødvendigt.

Brug +, -, og én af faserne. Hvis regulering fejler, brug den anden fase,
evt. begge de to faser koblet parallelt.

Orla Pedersen
Re: Spændingsregulator ?
On 7 Jun., 07:25, Orla Pedersen

Det kan ikke lade sig gF8%re, har lige brugt et par timer idag, og det
er no dice.

Jeg har prF8%vet med en enkelt fast, begge faser, byttet rundt pE5% det,
det eneste jeg fik ud af det var en sprunget pE6%re :)

SE5% der skal noget andet pE5% bordet, evt noget hjemmebiks ?

Site Timeline