Spænding til IR-komponent?

Hej,

Jeg overvejer at købe:
http://www.koz.dk/product.asp?product37%&sub10%3

mhp natlig overvågning af loft og evt mår.

Men da jeg er nybegynder på feltet vil jeg gerne have lidt hjælp til
hvordan jeg får sat saft på den IR?

Kan jeg bare bruge en gammel akumulator fra bilen?

Skal jeg invistere i en spændingskilde som afgiver ca 12 v?

Andre forslag ?

Andre ideer a la den på www.koz.dk ?

Thomas

Re: Spænding til IR-komponent?

betragt den som en lampe der skal have mellem 12 og 15V. det kamera du
benytter skal sikkert også bruge strøm. måske 12V. så kan du tappe der.
ideen med en akumulator kan jeg ikke lide. jeg er mere til en strømforsyning
fra lysnettet.

Jacob

Re: Spænding til IR-komponent?

det kamera du

Kameraet får 220v

Er det farligt, eller en holdning?

Thomas

Re: Spænding til IR-komponent?
Hej Thomas

Nok fordi det er en upraktisk og usikker løsning, den dag måren
endelig kommer er akkumulatoren nok løbet tom :)

Mail mig en postadresse, så skal jeg sende dig en 12 volt
forsyning du kan bruge til formålet, det skal ikke koste noget.

Fjern invalid i min mail adresse.