Spænding på plasma-display ??

Hejsa folkens, sidder med en kasse displays jeg prøver at få hul igennem
til.

Et par af dem er plasma-displays, og det jeg først vil ha gang i har selvf.
et data-stik, og så et 4 polet stik som er Højspænding, Stel, Stel, 5 Volt
(logik)

Jeg har en idé om at der skal være 90-100 volt på plasmaen, men jeg ville
bare lige forhøre mig om nogen af jer har styr på det ???

Eet af displays'ne er af samme type som der sad i den gamle slæbbare Toshiba
2100 - nogen der hat målt spændingen i sådan en ?

På forhånd tak,

// Per.

Site Timeline