Spørgsmål til Alfaview LCD TV

Hej.

Jeg har for 2 år siden købt et 37" LCD TV fra AlfaView - dengang Alfaview
stadig eksisterede. Dengang fik jeg at vide at jeg skal have
efterinstalleret en form for dekoder i det øjeblik jeg ønser at se HD TV.

Til det har jeg nogle spørgsmål jeg vil se om nogen kan svare på.

1. Hvad er det for en komponent der skal eftermonteres?
2. Nu da AlfaView ikke længere eksisterer (dvs. blev de ikke opkøbt?), kan
man så få en anden radio/tv mekaniker til at gøre dette?
3. Er denne komponent kun nødvendig i forbindelse med TV - hvad med HD
DVD/Blue-Ray - kan det allerede vises i HD via HDMI på skærmen idag (altså
uden at efterinstallere den omtalte komponent)?

Jeg håber der er nogle kloge hoveder kan hjælpe mig :-)

Hilsen Jan

Re: Spørgsmål til Alfaview LCD TV

Den der præcist paser i dit tv.

Ja, hvis han/hun ved, hvad det er der skal bruges.

AlfaView fik sat deres eget mærke på et stor række "noname" tv de købte
ude i østen

Fisk, hvad siger brugsanvisningen ?

Tjah, det er jo svært at gætte sig til noget, eksempelvis hvilket
modelnummer dit tv har.....