Spørgsmål om 12 V relæ ala dem til biler ?

Hej NG.

Jeg har et par spF8%rgsmE5%l om 12 V relE6% ala dem til biler.
Jeg skal have monteret arbejdslys pE5% min traktor og vil gerne styre
dem gennem et relE6%.
Kan de tE5%le at vE6%re trukket hele tiden mens der er strF8%m pE5% ?
Skal der en modstand fra batt.+ til relE6%et for at begrE6%nse strF8%mmen i
den spole der trE6%kker relE6%et ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KD8%BES: Pallegafler til montering pE5% trepunktsophE6%ng og

Ja, det er de beregnet til.

Nej

Orla Pedersen
Re: Spørgsmål om 12 V relæ ala dem til biler ?
On 31 Aug., 10:44, Orla Pedersen

Mange tak.
SE5% er de jo perfekte til formE5%let :-)