spørgsmål: følsomt måleudstyr

Jeg er på udkig efter noget udstyr som er i stand til at registrere meget
små ændringer i elektriske/magnetiske felter. Det skal kunne lagre
målingerne i real-time. Hvor finder jeg sådan noget udstyr?

Tak :o)

Re: spørgsmål: følsomt måleudstyr
Den Sun, 24 Jul 2005 00:08:15 +0200, "Brother Numzi"

Køb Ørsted satelliten:
http://newz.dk/avantgo/item/17040 /

--
Jens   OZ2JP   www.oz2jp.dk
Something is rotten in the state of confusion.

Re: spørgsmål: følsomt måleudstyr
On Sun, 24 Jul 2005 00:08:15 +0200, "Brother Numzi"

Du må lige åbne noget mere for godteposen for at man kan besvarer dit
spørgsmål.
Hvad forstår du ved elektriske/magnetiske felter ?
Hvilke enheder ønsker du at måle, strøm/spænding/flux/?
Hvor små ændringer ønsker du at kunne registrerer ?
Hvor nøjagtige ønsker du at dine målinger er ?

/Hans

Re: spørgsmål: følsomt måleudstyr

Jeg lever af at lave den slags, sp du kan kontakte mig udenfor dette forum.

Bo-at-sidebanen-punktum-dk