Sony PSX 9002 - Dual Shock virker ikke

Jeg har en subj. hvor den der rystefunktion (Dual Shock) ikke virker. Alt
andet virker. Jeg har testet håndcontrolleren (en orig. Sony som hører med
til den) i en anden PSX. Der virker det.
For den sags skyld har jeg også prøvet at sætte en uorg Dual shock
controller til den "dårlige" PSX. Det hjalp heller ikke.

Nogen ideer?
mvh BS

Re: Sony PSX 9002 - Dual Shock virker ikke

Det er muligvis en sikring der er gået, sikkert forårsaget af en dårlig uoriginal
kontroller, tag låget af din psx og kig efter nogle små sorte dimser med tallene
15, 20, 50 osv. på, disse er sikringer og en af dem er sandsynligvis afbrudt.
De sidder foran på printkortet, tæt ved stømforsyningen og controllerporten.

--
Ejvind

Re: Sony PSX 9002 - Dual Shock virker ikke

afbrudt.
controllerporten.

Tak for det. Fejlen var der.....
mvh BS