Sony Multiscan 200 GS, rødt billede???

Hejsa

Jeg har en Sony Multiscan 200 GS, der i standard mode er meget rød i
billedet med fine linier (støj?) diagonalt fra højre ned mod venstre side af
skærmen.
Når jeg skifter til presentation mode er billedet ganske fint og står helt
klart, jeg kan bare ikke justere farverne.

Er der nogen der kender til problemet og evt. har en løsning på det?
Jeg kan sagtens styre en loddekolbe og skifte evt. komponenter, ligger da
også inde med et diagram over monitoren.

Jeg har tilladt mig at krydsposte denne tråd da jeg ikke helt kunne blive
enig med mig selv om hvor den hørte til:

med FUT til:

Mvh
Benjamin
snipped-for-privacy@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)