Sony Monitor mørkt billede

Sony trinitron  420GST

meget dunkel i billede kan dette justeres (hvidbalance?)

Evt hvordan for lægmand

mvh palle

Re: Sony Monitor mørkt billede

Nu skriver du ikke så meget om, hvad du har prøvet. Men et dunkelt
billede kunne jo være noget så simpelt som at du bare skal ændre
farvebalancen. Hvis den evt. står til 5000 så sæt den til 9300 og du
skulle få et noget lysere billede. (Dette sættes i menuen på
monitoren).
--
Leander Stargazer, Wanderhome.
Vendor: Stargazer Spices and Stuff available just 1100m NE of

Dette er allerede gjort så den er nok et internt indgreb der skal til :-(

mvh Palle

Re: Sony Monitor =?iso-8859-1?Q?m=F8rkt?= billede
Hej!

Kan man vælge signalniveau i menuen? På min gamle Viewsonic kunne man vælge 0.7
og 1.0V hvoraf den første gav mørkt billede. Det er da værd at checke :)

Ellers har jeg ikke lige nogle gode idéer. Det er et ret advanceret chassis der
er i denne monitor :-/

Re: Sony Monitor mørkt billede

Mon ikke det var 1.0V der gav et mørkt billede? :-)

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Sony Monitor =?iso-8859-1?Q?m=F8rkt?= billede
Hej!

Kan godt være - skærmen er loooong gone :-)

Re: Sony Monitor mørkt billede

Når nu du nævner det... jeg sidder her med to skærme der har samme
problem. Den ene er en Compaq MV920 19" og den anden en GVC .

For mig virker det som at være en standard  mangle på gammle skærme.

Hvis der er nogen der kan hjælpe vil jeg også være glad... Men jeg har
lige investeret i en af de ALDI skærme der har været der i sidste uge
:-) derfor haster det ikke så frygteligt meget-

Med venlig hilsen
Kenan Vilic

Site Timeline