Sony KV-25c3e ruller

Hej!

Mine forældres fjernsyn ruller den første time det er tændt.
Det har i længere tid været dårligt til at modtage på UHF, men jeg kan ikke
rigtig se at de to fejl har nogen sammenhæng.
Er der nogen der har nogen erfaringer med denne model?

/Carsten

Re: Sony KV-25c3e ruller

Ingen der har noget??
Hvad er der generelt galt når billedet ruller?
Jeg har ikke ret meget styr på teknikken i et tv, arbejder med uPc systemer
til dagligt...

/Carsten

Re: Sony KV-25c3e ruller
On Tue, 20 Sep 2005 22:57:30 +0200, Carsten Hjorth

Prøv at kigge her, der er fine beskrivelser af det meste:
http://www.repairfaq.org/REPAIR /

og specielt om tv:
http://repairfaq.ece.drexel.edu/sam/tvfaq.htm

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Re: Sony KV-25c3e ruller

Fejl i synkadskilleren eller billedoscilatoren.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline