Sony KP44-PX3 LCD-Matrix . Hvordan virker det?

Har kig på sådan et tv.I brochuren står der at det er et
bagprojektionsfjernsyn med LCD-matrix.
Betyder det at der ingen pære er i fjernsynet og hvis det er rigtigt hvordan
skaffer de så lys ?
Er der et sted på nettet hvor man kan se hvordan sådan et tv ser ud
indvendigt ?

Hilsen Den Nysgerrige.  :))

HH

Re: Sony KP44-PX3 LCD-Matrix . Hvordan virker det?

Der er en "pære" - jo.

Det er en projektor indbygget i et RPTV - sådn ca.

Re: Sony KP44-PX3 LCD-Matrix . Hvordan virker det?

Ok , altså en LCD-Matrix projektor med "pære" bygget ind i et kabinet.
Nå , men så var det jo lige jeg kunne tænke mig at vide om nogen så ved hvad
en LCD-Matrix projektor så er for noget ?
Sidder der nogle spejle og kaster billedet op på skærmen bagfra  f.eks ?
Er der eventuelt et link ..
Blev ikke meget klogere af de to linjer svar..Er sgu´ nok blevet for gammel
! Gnæk gnæk.. :))

HH

Re: Sony KP44-PX3 LCD-Matrix . Hvordan virker det?

Tror jeg Futter over i en mere relevant gruppe.
HH

Site Timeline