Sony KP44-PX3 LCD-Matrix . Hvordan virker det?

Har kig på sådan et tv.I brochuren står der at det er et bagprojektionsfjernsyn med LCD-matrix. Betyder det at der ingen pære er i fjernsynet og hvis det er rigtigt hvordan skaffer de så lys ? Er der et sted på nettet hvor man kan se hvordan sådan et tv ser ud indvendigt ?

Hilsen Den Nysgerrige. :))

HH

Reply to
HH

Der er en "pære" - jo.

Det er en projektor indbygget i et RPTV - sådn ca.

Ole Geisler -

Ok , altså en LCD-Matrix projektor med "pære" bygget ind i et kabinet. Nå , men så var det jo lige jeg kunne tænke mig at vide om nogen så ved hvad en LCD-Matrix projektor så er for noget ? Sidder der nogle spejle og kaster billedet op på skærmen bagfra f.eks ? Er der eventuelt et link .. Blev ikke meget klogere af de to linjer svar..Er sgu´ nok blevet for gammel ! Gnæk gnæk.. :))

HH

Reply to
HH

"HH" skrev i en meddelelse news:4329cd8e$0$73142$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Tror jeg Futter over i en mere relevant gruppe. HH

Reply to
HH