Sony konsummodeller

Er jeg landet i en gal gruppe (sorry!), så fortæl mig venligst hvor jeg så
skal hen.

Min datter ønsker sig et Sony minisystem hvor der kan tilsluttes både
DVD-optager, kassettebåndoptager og kompakt pladespiller - alle ligeledes
Sony. Kan nogen af minisystemerne klare det?

Jeg har studeret produktkatalog og hjemmeside, men ingen konkrete svar
fundet.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk   -   www.stornotime.dk

Re: Sony konsummodeller

Jeg tror du vil ha mere held i dk.teknik.radio

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Sony konsummodeller

Tak.