? Sony Ericson uden lyd

Min kone har en Sony Ericsson mobil telefon (en T300 tror jeg den hedder),
som er begyndt et te sig.
Man kan ikke høre hvad den der er i den anden ende siger.
Den ringer fint op, og der er ringetone når man ringer til den, og man kan
godt høre hvad der bliver sagt i den.
Har rodet i menuerne for at se om lydstyrken er skruet helt ned, men det er
den ikke.
Og højtaleren er jo heller ikke defekt når man kan høre ringetonen.

Nogen ideer?

På forhånd tak
Kåre

Re: ? Sony Ericson uden lyd

martin

Re: ? Sony Ericson uden lyd

Det lyder som en god forklaring.
Har prøvet at pille den fra hinanden, men kan ikke helt se hvordan jeg får
lagkagen fra hinanden,
efter at jeg har skruet de fire små torx srkuer ud omkring batteriet?
Vil gerne lige ind og lodde efter, eller se hvad jeg kan gøre ved den, inden
inden hun suser ud for at købe en ny...

Kåre

Re: ? Sony Ericson uden lyd

Hvis du har Telia så prøv evt. at manuelt skifte over til Orange (Mobilix).
Jeg kender een der havde samme problem, og det var på Telias net fejlen lå.

Mvh
             Mikael

Re: ? Sony Ericson uden lyd
(Mobilix).
lå.

Nope.
Har Telmore.
Har prøvet at skifte net, uden held.

Kåre

Re: ? Sony Ericson uden lyd
fr 27 maj 2005 08:31:35p satte Kåre sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

Sæt et headset til så har du lyd i dfdet formentligt.
her svarer jeg på et indlæg hvor en andens SEer viser præcist samme
sygsomstegn

Steven

Site Timeline