? Sony Ericson uden lyd

Hej

Min kone har en Sony Ericsson mobil telefon (en T300 tror jeg den hedder), som er begyndt et te sig. Man kan ikke høre hvad den der er i den anden ende siger. Den ringer fint op, og der er ringetone når man ringer til den, og man kan godt høre hvad der bliver sagt i den. Har rodet i menuerne for at se om lydstyrken er skruet helt ned, men det er den ikke. Og højtaleren er jo heller ikke defekt når man kan høre ringetonen.

Nogen ideer?

På forhånd tak Kåre

Reply to
Kåre

"Kåre" skrev i en meddelelse news:4297664a$0$73227$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

martin

Reply to
martin bjerre

Det lyder som en god forklaring. Har prøvet at pille den fra hinanden, men kan ikke helt se hvordan jeg får lagkagen fra hinanden, efter at jeg har skruet de fire små torx srkuer ud omkring batteriet? Vil gerne lige ind og lodde efter, eller se hvad jeg kan gøre ved den, inden inden hun suser ud for at købe en ny...

Kåre

Reply to
Kåre

Hvis du har Telia så prøv evt. at manuelt skifte over til Orange (Mobilix). Jeg kender een der havde samme problem, og det var på Telias net fejlen lå.

Mvh Mikael

Reply to
Mikael Mortensen

fr 27 maj 2005 08:31:35p satte Kåre sig på en taburet og skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

Sæt et headset til så har du lyd i dfdet formentligt. Læs evt her: News:427fc725$0$79453$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk her svarer jeg på et indlæg hvor en andens SEer viser præcist samme sygsomstegn

Steven

Reply to
Steven Nybo Andersen

(Mobilix).

lå.

Nope. Har Telmore. Har prøvet at skifte net, uden held.

Kåre

Reply to
Kåre