Sony CD afspiller reservedele

Jeg har et minianlæg fra Sony, CMT-ED1, hvor den tap man sætter CD'en ned
over, er knækket. Det betyder at CD'en ikke kommer ordentligt op i fart.
Hvor kan man købe reservedele? Anlægget er 6-7 år gammelt, men fejler ellers
ingenting. Det er købt i Singapore, så jeg ved ikke om det føres herhjemme.
Mvh Jørgen

Re: Sony CD afspiller reservedele

Jeg har en del, dele hvor der sidder den tap på jeg vil godt sende dig en
hvis du tager et
digital billed af den gamle så jeg kan se hvordan den ser ud....

MVH

Lars

Re: Sony CD afspiller reservedele

Hej Lars,
Tak for hurtigt svar, jeg tager nogle billeder senere idag og sender dem til
dig.
Mvh Jørgen

Re: Sony CD afspiller reservedele

min erfaring er, at det kan man ikke. Så hvis ikke du kan klare det med
gaffatape, eller andre lokale løsninger, så hedder det genbrugspladsen :-(

Bo //

Re: Sony CD afspiller reservedele

Kig efter om det ikke er det samme i et gammelt PC drev.....

Re: Sony CD afspiller reservedele

Jeg har prøvet at slagte et CD-ROM drive, men aksel tykkelsen passede ikke.
Aksel tykkelsen i mit anlæg er 2 mm, i CD-ROM drevet er den 3 mm :-(

Site Timeline