Solenoid-ventil

Hej...
På mit arbejde bruger vi nogle solenoid-ventiler til at åbne og lukke for
vandet i et klimaanlæg.
Desværre er det sådan, at skal man bruge omtalte ventil som reservedel er
man nødt til at købe både selve ventilen (af messing), tilslutningsstikket
med påmonteret ledning og endelig selv spolen. Det koster en mindre jysk
herregård !!!
Imidlertid er det sådan, at det kun er spolen som går i udu...
Kan man få spoledelen alene - og hvem forhandler sådan nogen:
Data er 24 vdc, 3 w - hullet som spolen ligger omkring er 9 mm og længden er
30 mm...
Kan evt. smide et billede i dk.binaer...

Mvh
Jørgen

Re: Solenoid-ventil

er

www.automatikcentret.dk kan måske hjælpe dig, spørg efter Robert Thorsen.

--
mvh/rg. Christian

Re: Solenoid-ventil
Brug Danfoss magnetventiler, der kan du altid få reservedele.
er

Re: Solenoid-ventil

Jeps, da kan du få hever enkelt del for sig

--
Calle

Re: Solenoid-ventil
Hej...
Tak for forslag - på Danfoss produktside fandt jeg faktisk en der ligner den
jeg har meget. Blot var der lidt forskel i effekten...
Den vil jeg lige undersøge nærmere !

Mvh
Jørgen

Site Timeline