Snyd med farvepatron

Er det muligt at gF8%re et eller andet med de tre farvepatroner sE5%
printeren (Epson CX 5400) ikke opdager, at de er tomme.

Printeren nE6%gter at skrive (ogsE5% s/h) nE5%r der ikke er blE6%k i en
eller flere farvepatroner. Jeg har i printerindstillinger under
udskrift bedt om, at udskriften kun bliver i s/h, men det gF8%r ingen
forskel.

Der er elektronik i patronerne (T032, T0422, T0423, T0424) - og
umiddelbart forestiller jeg mig, at det mE5%ske var muligt at kortslutte
en eller flere terminaler pE5% den enkelte farvepatron - men hvilke?

Hvordan fungerer niveaumE5%leren i farvepatronen i F8%vrigt?

PE5% forhE5%nd tak

(indlE6%gget er postet til dk.edb.hardware og dk.teknik.elektronik)

SF8%ren

Re: Snyd med farvepatron

Er det muligt at gøre et eller andet med de tre farvepatroner så
printeren (Epson CX 5400) ikke opdager, at de er tomme.

Printeren nægter at skrive (også s/h) når der ikke er blæk i en
eller flere farvepatroner. Jeg har i printerindstillinger under
udskrift bedt om, at udskriften kun bliver i s/h, men det gør ingen
forskel.

Der er elektronik i patronerne (T032, T0422, T0423, T0424) - og
umiddelbart forestiller jeg mig, at det måske var muligt at kortslutte
en eller flere terminaler på den enkelte farvepatron - men hvilke?

Hvordan fungerer niveaumåleren i farvepatronen i øvrigt?

På forhånd tak

(indlægget er postet til dk.edb.hardware og dk.teknik.elektronik)

Søren
Ja det er der da... Du skal have fat i en resetter, som kan købes de fleste
steder hvor man sælger blæk...
Mener de koster 50 - 100kr. så de er hurtig tjent hvis man selv genopfylder
sine patroner.
Mvh Lars & Jane...

[...]

På min gamle mors, godt nok en HP, der kunne jeg bare pille farve patronen
ud, så kunne den fortsætte med at skrive, det ved jeg så ikke om også kan
gøres på din.

Mythos

Re: Snyd med farvepatron

Er det muligt at gøre et eller andet med de tre farvepatroner så
printeren (Epson CX 5400) ikke opdager, at de er tomme.

++++++++++++++++++++
Jeg har selv haft en resetter som den du ser her:
http://www.jetink.dk/index.php?p=productMore&iProduct=7

Hilsen
Jens

Re: Snyd med farvepatron

      "Siden kan ikke vises
      Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

      "

:(

Re: Snyd med farvepatron

Den virker fint her

Re: Snyd med farvepatron

++++++++++++++++++
Du kunne prøve at se her først og så kigge efter Epson resetter:
http://www.jetink.dk /

Hilsen
Jens

Re: Snyd med farvepatron