SMS styret tænd sluk funktionalitet til en enkelt s tikkontakt

Hejsa
Jeg er pE5% jagt efter en dims jeg kan sE6%tte i min stikkontakt og putte
et sim kort i. Eneste funktionalitet er tE6%nd/sluk.
Jeg har fundet et norsk produkt til kr 1700 men det synes jeg lyder
helt vildt for noget sE5% simpelt.
Er der nogen her pE5% gruppen der kender til lignende produkter der ikke
krE6%ver en central el. lign. til billigere penge?
PFT Ole

Re: SMS styret tænd sluk funktionalitet til en enkelt stikkontakt
Hej Ole

Det er da billigt, hvis du ikke selv kan bakse noget sammen
af en gratis gammel mobiltelefon, ja så finder du nok ikke
noget billigere.

Max

Re: SMS styret tænd sluk funktionalitet til en enke lt stikkontakt

SE5% kan denne her mE5%ske bruges

http://www.mikrovlny.cz/en/product/32

mvh
ThorbjF8%rn

Re: SMS styret tænd sluk funktionalitet til en enkelt stikkontakt
Hejsa,

Er der nogen her på gruppen der kender til lignende produkter der ikke
kræver en central el. lign. til billigere penge?

www.boligalarmer.dk har et sæt med 3 styrede kontakter, v.nr KD-206DC

/Claus

Site Timeline