SMPS (5), LM2575 ADJ

Jeg har koplet opp en LM2575-ADJ for 24V out. "Alt rett etter boken". Den virker ikke, og jeg "ser " ingen feil.

Målinger:

1 IN = 35,5V 2 OUT = 0V, 35K8 mellom OUT og GND 3 EN = 0 ohm til GND 4 FB = 2k2 til GND, 33K3 til OUT 5 GND

Der er induktans i L, 1mH, og dioden står rett og er tett i sperreretningen.

Kondensatoren på utgangen, 470uF 40V, "tar ladning".

Noen tips for videre feilsøking?

HM

Reply to
Harald Mossige

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse news:475ebb2a$0$3216$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Printlayout? Jeg har haft nogle tilfælde hvor det bare ikke ville virke, redesign og så spillede det...

/Carsten

Reply to
Carsten Hjorth