SMPS

Sidder og kigger lidt efter spoler til en switchmode..

har overvejet denne switch kreds :

http://pdfserv.maxim-ic.com/en/ds/MXL1074-MXL1076.pdf

jeg skal så bruge en spole dertil...

men i databladet præcisere de ikke noget om spolen bortset fra switch
frekvensen er 100khz

Jeg har kigget lidt ved cypax.com og de har nogle dc-dc spoler med de
100uH.. men 1,2 mA... jeg skal jo have en 5A spole (eller 2A - 50 uH)

men så ser jeg de har nogle 5A støjspoler til den fine pris af 10 kr
+moms...

vil det kunne virke ?

vil det give mere støj ?

dårligere udnyttelse ?

Kasper

Re: SMPS
Hej,

Her er et bud på en kandidat:
http://www.epcos.com/inf/30/ds/b82479.pdf

Venlig hilsen
Olle

Re: SMPS

Hej... mange tak... ved du om der findes en dansk importør.. eller hvor de
kan købes i dk ?

Kasper

Re: SMPS
Hej,

Farnell er jo altid en mulighed:
http://international1.farnell.com/Search/level_5.jhtml?PRODID15%6855&SKUID15%4787
Mindsteprisen er godt for 5 pcs. men da de ligger i 1 pcs. pakninger så er
der som regel mulighed for at nøjes med én.

Måske har du bedre erfaringer med de øvrige distributører i Danmark. Bemærk
at Epcos' kontor i Danmark lukker pr. 31.september 2004.
http://www.epcos.com/excelon/servlet/excelon/partners/xml/partners_e.xml?xslsheet=partners:/xsl/partners_list.xsl&continent=europa&country=daenemark&type=d

Venlig hilsen
Olle