SMD MiniReel

Hey

Står og vil opgradere min komponent samling til SMD. Er der nogen som kender et billigt sted, hvor jeg kan købe miniReels (dvs. 200-1000stk)? Køber det i firma regi.

Tænker på 1206 både som kondensatore og modstande.

Mvh Thomas Pedersen

Reply to
Thomas Pedersen

Promax kan godt hjælpe dig med 1000 stk. minireel, de har ihvertfald hele Phycomp's program Men ellers kan jeg anbefale Elfa, deres hjul er faktisk utrolig billige, tjek det ud på deres hjemmeside

Mvh Carsten Wind

kender

Carsten Wind