SMD Komponenter

Hej,

Hvor kan jeg læse noget om SMD komponenter på nettet ???

Jeg er ny i faget.

Mvh.
kadim

Re: SMD Komponenter
Hej!

Brug venligst ikke vores markedsforum (dk.ma...elektronikloesdele+maalegrej) som
alm. diskussionsforum. Til alm. elektronikdiskussioner er dk.teknik.elektronik
vejen frem.

Du må gerne slette dit indlæg og poste et nyt - denne gang kun i
dk.teknik.elektronik (alle der svarer på dit indlæg laver indlæg i begge
grupper).

Svar på denne mail vil blive læst og besvaret i news:dk.admin.netikette.

Håber ikke du tager det ilde op :)

CC mail
XFUT dk.admin.netikette

Re: SMD Komponenter
Hej,

Hvor kan jeg læse mere om SMD komponenter på nettet ??

Jeg er ny i faget.

Mvh.
Kadim

Site Timeline