SMD Komponenter

Hej,

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe SMD komponenter på nettet eller
andet sted.

vil helst gerne se nogen billeder af komponenterne og en beskrivelse af hvad
det kan bruges til eller noget lign.

Jeg er ny i elekronik verden, og er gået igang med at øve mig i
reperation/udskifting af komponenter i mobiltelefoner.

Håber nogen kan bidrag med noget viden/hjælp.

Mvh.'
Rachid

Re: SMD Komponenter

5 indlæg længere nede i gruppen finder du: "Billige Komponenter - hvor ?"

Der står bl.a. http://www.rs-components.dk/ - http://www.el-supply.dk/ -
http://www.vejle-rc.dk /

Kenneth Østergaard

Re: SMD Komponenter
Tak skal du have.
Kenneth

Sv: SMD Komponenter

nyhedsmeddelelse:bjoehi$31h$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...
hvad

Hej Rachid

Gå du ned på biblioteket og lån "Elektronik for alle".
Når du har læst de tre bøger, så er du blevet meeeget klogere.

Med venlig hilsen

Ejvind Andersen
Fjern"xx"

Site Timeline