SMD identificering.

Hej NG

Er der nogen, der har et godt bud på, hvad dette er for en komponent?
Der er 3 linier med tegn på:
I?R 318M                      International Rectifier tror jeg
       5N8S
      7811A
Hus: SO8

Hvad er det für ein ding?
Har prøvet Google og andre gode steder, blot ikke de rigtige :-)
Har også prøvet IR's HP uden positivt resultat.

--
mvh Uffe

Re: SMD identificering.
fandt du den ikke der??
det er en N kanal powermosfet
http://ec.irf.com/v6/en/US/adirect/ir?cmd=catProductDetailFrame&productID=IRF7811A

VH Peter

Re: SMD identificering.
On Sat, 14 May 2005 18:45:36 +0200, "Uffe Bærentsen"

http://alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/IRF/IRF7811A.html

Re: SMD identificering.

Tak til jer begge to.
Jeg må vist se at blive bedre til at søge efter de der datablade.

Ja, jeg har opdaget at uret i min 'puter gik forkert, er rettet nu :-)

--
mvh Uffe

Site Timeline