SMD -> DIL

Jeg har tusenvis av OPAMPs, 14 pins FK-pakke. Jeg ønsker å benytte av
disse på Veroboard, og trenger en god del overganger til DIL. Helst så
billige at de er til "engangsbruk", eller andre løsninger.

HM

Re: SMD -> DIL
Hej Harald

Køb op-amps med ben, overgangssokler koster meget
mere en disse op-amps.

Re: SMD -> DIL

jeg har lavet små print hvor SMD kredsen kan loddes på og så lavet pinrækker
i den rigtige afstand som jeg lodder i printet bagefter...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
Re: SMD -> DIL

Jeg er ikke hhelt god til Norsk, endnu, hvad er FK en forkortelse af (SMD)

Hvilke typer er det, du har (jeg kunne muligvis aftage nogle...)

Bo //

Re: SMD -> DIL

Det er feilskrift fra min side :-(.

Pakken heter vell egentelig "Smal outline" = "halv målestokk" i forhold
til vanlig 3 mil DIL14 pakke.

IC-kretsen jeg har er TLC27L04.

HM

Re: SMD -> DIL

-eg prøver at lære de Skandinaviske sprog, men Norsk er det, jeg har
sværes ved... -nem hvad betyder "FK" ?

Dem behholder Du bare, jeg har vist et enkelt rør af dem, som overskud
fra ca 1992. Og med nutidens op-amps vil jeg ikke anvende den i
nykonstruktioner.

Bo //

Re: SMD -> DIL [forhandler]

Hej Harald

Kom i tanke om dette site:

COMPSys
http://www.compsys1.com/workbench/BenchOrders/bench_orders.html
Citat: "...
2007 Vacation Schedule
July 23rd through Aug 4th. Any orders placed after July 22nd will be
shipped after Aug 4th
S8D8P SOP8 to DIP8 carrier pc $3
..."

Som een tidligere har nævnt, er det dyrt.

-

Se layout her:

Nederst:
http://www.compsys1.com/workbench/On_top_of_the_Bench/MMC_Project/mmc_project.html
Citat: "...SOIC8 to DIP8 Carrier..."

Glenn

Re: SMD -> DIL [forhandler]
http://www.compsys1.com/workbench/On_top_of_the_Bench/MMC_Project/mmc_project.html

Det er jo klart, slikt er for dyrtDet kan ikke koste mer en ein
likeverdid OPAMP i DIL-utførelse.

Så tosset var jeg, jeg forutsatte at den vurderingen implisitt var
innbakt i spørsmålet.

HM

Re: SMD -> DIL [forhandler 1 e uro pr 8 pin SOIC-to-DIP PCB. Også and re]

Hej Harald

Her er en billigere:

http://www.voti.nl/shop/catalog.html?IC-TCN75-SMD
Citat: "...
This small PCB adapts an 8-pin SOIC chip to a DIP pinout, for instance
to plug it into a solderless breadboard. Complete with two 4-pin
headers, without chip.
..."

Og der er også:
20 pin SSOP-to-DIP PCB
28 pin S0-to-DIP PCB
28 pin SSOP-to-DIP PCB
48 pin LQFP-to-DIP PCB
64 pin LQFP-to-DIP PCB

Glenn

Re: SMD -> DIL [forhandler 1 e uro pr 8 pin SOIC-to-DIP PCB. Også and re]

Hej Harald

Her er den rigtige adresse (jeg hader frames ;-) ):
http://www.voti.nl/shop/catalog.html?PCB-01

Glenn

Site Timeline