Små passive højttalere i kabinet

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder et par små billige
passive højttalere i kabinet? Jeg skal bruge dem til at lave lidt musik med
en gammel autoradio i en campingvogn, og kravet til lydkvalitet er ikke
særlig stort.

Mvh.
Jesper

Re: Små passive højttalere i kabinet

Definer billige !
Nærmeste genbrugsstation kunne være et sted at starte.
Eller Thansen

Re: Små passive højttalere i kabinet

Tja, helst ikke over 300 kr. for to stk.

Hmm... jeg kan ikke rigtig få mig selv til at gå ud at rode i skrotdyngerne,
selvom du sikkert har ret :o)

Har jeg prøvet. De har kun indbygningshøjttalere.

Mvh.
Jesper

Re: Små passive højttalere i kabinet

Der findes meget godt. Har i ikke en "klunsecontainer" ?

Jo og 12 stykker træ, lidt skruer og lidt lim. Evt et stykker træ og en
sav. Trykimpregnedrede ru brædder koster 2,6 kr/m i 10x100 mm. Der
skulle nok kunne blev til et sæt højttalere incl sav og Thansen speakers
til 199 kr.....

Ellers prøv Harald-Nyborg varenummer 9704

Re: Små passive højttalere i kabinet

Jeg er for doven...

Øhh... er det en stereohøjttaler med fælles basenhed eller bare en 3-vejs
højttaler?

Mvh.
Jesper

Re: Små passive højttalere i kabinet

Jeg gætter på at der er 2 ens i kassen, når du åbner den....

Re: Små passive højttalere i kabinet

Så nærmeste loppemarked da. Der kan du snildt få et par højtalere for
under 300,-.

/Andreas

Re: Små passive højttalere i kabinet

Jeg har da sådan et par stykker. Der følger endda radio med cd-spiller med.
Det dyreste bliver muligvis portoen. Det virker skam.
Karsten H. Jensen

Re: Små passive højttalere i kabinet
Hej Karsten, hvor bor du?

/Jesper

Re: Små passive højttalere i kabinet

Eller hvad med et af de små passive sæt PC-speakere. Dem der er beregnet til
lydkort med indbygget udgangstrin. De kan da ikke koste mange håndører.
F.eks. sådan et sæt her til en go' 50'er.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID14%3717

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Små passive højttalere i kabinet

108kr i fragt!!
Nogen ville kalde det badrageri.

Mvh
  Roberto

Re: Små passive højttalere i kabinet

Nu er det jo ikke mig, der fastsætter taksterne, men som Ulrik siger, så er
ddt nok billigere at gå hen til den nærmeste shop, der har sådanne på lager.
Karsten H. Jensen

Re: Små passive højttalere i kabinet

Også når det skal sendes fra Svenskerland?

Re: Små passive højttalere i kabinet
Hej,

@nntp06.dk.telia.net:

Ja absolut, det burde kunne gøres for under det halve.

--
Venlig hilsen,
Søren

Det også et endnu bedre råd.
Karsten H. Jensen

Re: Små passive højttalere i kabinet

Jeg bor i Nordvestrsalling i nærheden af Glyngøre.
Karsten H. Jensen