SMA han-connector

Jeg skal lave et antennekabel med et SMA-han i den ene ende. Men kigger jeg p=E5 f.eks.

gid=3D1218&gidlevel=3D0 kan jeg kun finde finde adaptere til andre stiktyper, ingen "rene" SMA- connectorer til at skrue/lodde p=E5 et kabel. Findes det ikke?

/steen

Reply to
oz1sej

Hej Steen

På siden finder du da disse varenumre H21359, H21360 og H29432 det er da vidst hvad du har brug for.

--
Mvh
Max

jo der findes i 100 vis af forskellige SMA connectorer... Det mest interessante i dette tilfælde er hvilket kabel / hvilken kabeltype du har og skal montere SMA stikket på...?

mvh Rasmus

Reply to
Rasmus Jensen