Små (fysisk) strømforsyninger

Hejsa

Hvad skal man søge efter hvis man vil finde små (fysisk) strømforsyninger
til printmontage eller indbygning med anden elektronik ?

Jeg skal bruge en fra 230VAC til 5 VDC med 4-500 mA udgang.

Mvh
Adners

Re: Små (fysisk) strømforsyninger

Til printmontege?
http://www.mtm-power.com/deutsch/module/pma_5w_de.html
forhandles af cypax i Karup. Ring til Mark Pauls.

Bo //

Re: Små (fysisk) strømforsyninger

-nå da... De findes også til 5V:
http://www.mtm-power.com/deutsch/module/pmas_5w_de.html

Bo //

Re: Små (fysisk) strømforsyninger

Hej Bo

Det er jo lige sådan en/nogle jeg skal bruge.
Ved du ca hvad de koster ??

1000 tak
Anders

Re: Små (fysisk) strømforsyninger

Under 300,- svjh, men ring til Mark Pauls / Cypax, og få en snak.

De har den fordel, at de er godkendte og indstøbte, og man ikke skal til at
starte forfra. Og så er de ligeglade om der er 115V eller 230V i kontakten.

Bo //

Re: Små (fysisk) strømforsyninger

www.cypax.dk ?

Mvh.