Små æsker af hvidblik?

Hej Gruppe.

Nogen der ved hvor man kan købe nævnte æsker.
Jeg har søgt højt og lavt men har ikke kunnet finde noget.
--
MVH.
Finni

Re: Små æsker af hvidblik?

Kan andet ikke gøre det? hvad skal du bruge dem til og hvor mange?

Erik

Re: Små æsker af hvidblik?

Jeg skal bruge nogle få stykker til diverse HF opstillinger, VFO, blandere
og lign..
Størrelse ca. 80 x 50 x 20 m/m eller deromkring.
Jo, andet kan gøre det. Alternativet er at lave nogle kasser selv i
printplade :-(
Tak for svaret både til dig og Max

--
MVH.
Finni

Re: Små æsker af hvidblik?

Jeg har messing på rulle der er tilpas til du selv klan klippe folde og
lodde, hvis det var noget?

Anvender det selv til skærmkasser til hf :-)

mvh Erik

Re: Små æsker af hvidblik?

Ok, Erik.

Tak for tilbuddet.
Jeg prøver lige DMT i morgen, ellers vil jeg gerne vende tilbage.

--
MVH.
Finni

Re: Små æsker af hvidblik?