Skrift på monteringskasse

Hejsa gruppe,

Jeg har en metalkasse med en glat malet overflade, og jeg har tegnet noget
på PC, holdt i 2 farver, som jeg gerne vil have overført på kassen.

Nogle gode forslag til hvordan dette kan gøres?

Mvh
Adrian Hjelmslund

Re: Skrift på monteringskasse

Så engang en gut skrive det ud på en transperant...smøre noget lim ud på
hele transparanten og så "lime" den på kassen....når limet var tørt kunne
han "flå" transperanten af, mens toneren blev siddende på kassen....det blev
rigtig flot...men han havde nok også øvet sig et par gange:-)

MVH
  Thomas

Re: Skrift på monteringskasse

blev

Måske kan man overføre toneren fra transparenten til forpladen med et
strygejern,
det kan lade sig gøre på print.

Der findes også systemer til at lave forplader med fotmetoden, men de koster
en bondegård plus glæd.

En rigtig god mulighed er at sende forpladen til gravering, det koster lidt,
men
er en god proffesionel løsning. Se på denne hjemmeside

http://www.schaeffer-apparatebau.de/index.htm