Skrat ved Balanceret drift.

Hej NG.

Jeg har en Lyngdorf CD og forstærker. Jeg har tilsluttet dem både med XLR og
RCA. Normalt er det let at høre forskel på det balancerede og ubalancerede
signal, hvor balanceret drift giver mere dynamik og bund i lyden. Efter at
jeg har flyttet mit anlæg, og rykket lidt i kablerne, er den balancerede
kanal begyndt at skratte i diskanten :o( Når jeg skifter til kanal 1 med
RCA, er der ingen skrat men heller ikke så meget dynamik i lyden. Er der
nogen der ved hvad der kan være galt? Kan det være kablet? Jeg håber på gode
løsningsforslag.

Mvh Hammel.

Site Timeline