Skilte/frontplader hjemmefremstilling

Engang i fordums dage havde 3M et fotofølsomt selvklæbende materiale,
aluminium og plast.

3M har det ikke mere. Hvor findes tilsvarende, hvem kan hjjælpe??

Jeg kender godt metoden med at laminere en tegning, som så limes på
frontpladen. Men synes ikke det er særligt holdbart.

På forhånd tak for svarene.

Børge

Re: Skilte/frontplader hjemmefremstilling
Hej Børge

http://www.lautronic-online.dk /

Avery har hvid polyesterfolie man kan laserprinte på, det er holdbart
og Brady har sølvfarvede selvklæbende ark der kan det samme.

Re: Skilte/frontplader hjemmefremstilling
Tak Max!
Hvorfor jeg ikke havde tænkt på Lautronic forstår jeg ikke. Hvem skulle
ellers have lignende.

Børge