Skifte netstik på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo

Sidder her med en bærbar Fujitsu Siemens Amilo PC hvor der er løs
forbindelse på DC stikket i  selve computeren, er der en i nærheden af
Næstved der kan kikke på den?

Mvh
Allan

Re: Skifte netstik på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo

Herlev/Rødovre kan jeg klare.

// Per.

Re: Skifte netstik på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo

Hej Per jeg finder lige ud af hvornår jeg kommer derind af - jeg skal til
Valby her omkring den første, hvad tider på dagen passer dig best?

Mvh
Allan

Re: Skifte netstik på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo

Ring på 61 330 909 når du kommer til byen, så aftaler vi nærmere.

// Per.

Re: Skifte netstik på en bærbar Fujitsu Sieme ns Amilo
Per Jensen formulerede tirsdag:

Kan kun  anbefales, Per er super dygtig, hurtig og billig :-)

112% i orden herfra

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard