Skift af tuner i Sony KV-X2582U

Jeg har været ved at rode lidt med en Sony KV-X2582U "ligner BE-3B" den
indeholdt en ren UHF Tuner "U944C/IEC denne tuner har jeg udskiftet med en
UV916E tuner, fjernsynet virker stadigt på UHF kanalerne men hvordan "låser"
jeg op for VHF.
Hvis man indtaster et kanal nummer f.eks.. kanal 10 bliver kanal nummeret
erstattet af XX.

PS Jeg har været ved at se lidt i service manualen men syntes ikke lige at
jeg kan finde noget om tuneren.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

"låser"

Den kører i UKmode.

Du skal lede i manualen efter et optionskift til PAL-B/G

Mvh. Uffe Ravn

Re: Skift af tuner i Sony KV-X2582U
en
nummeret
at

Ja, så er det bare hvad den laver i DK.

Det skulle man kunne vælge når man er ved at tune kanalerne ind men der var
ikke denne mulighed.
Jeg har reinitialiseret nvm (test menu punkt 41) og nu virker det hele som
det skal, så nu er det så bare lige at få indstillet geomatri så billedet
ser lidt pænere ud.

--
Hilsen
   Peter N Petersen