Skift af tuner i Sony KV-X2582U

Hej

Jeg har været ved at rode lidt med en Sony KV-X2582U "ligner BE-3B" den indeholdt en ren UHF Tuner "U944C/IEC denne tuner har jeg udskiftet med en UV916E tuner, fjernsynet virker stadigt på UHF kanalerne men hvordan "låser" jeg op for VHF. Hvis man indtaster et kanal nummer f.eks.. kanal 10 bliver kanal nummeret erstattet af XX.

PS Jeg har været ved at se lidt i service manualen men syntes ikke lige at jeg kan finde noget om tuneren.

-- Hilsen Peter N Petersen

Privat
Firma

Reply to
15kw

"15kw" skrev

"låser"

Den kører i UKmode.

Du skal lede i manualen efter et optionskift til PAL-B/G

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

"Uffe Ravn" skrev i news:43878e0f$0$84017$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk

en

nummeret

at

Ja, så er det bare hvad den laver i DK.

Det skulle man kunne vælge når man er ved at tune kanalerne ind men der var ikke denne mulighed. Jeg har reinitialiseret nvm (test menu punkt 41) og nu virker det hele som det skal, så nu er det så bare lige at få indstillet geomatri så billedet ser lidt pænere ud.

-- Hilsen Peter N Petersen

Privat
Firma

Reply to