Skalasnor, hvor kødes?

Hej!
 Til brug for restaurering af gamle radioer har jeg ofte brug noget
skalasnor. Det har ikke vE6%ret muligt at finde det hos elektronik
lF8%sdels handlende. Hvor finder jeg det, eller er der evt et godt
alternativ.

PE5% forhE5%nd tak for svar.

BF8%rge

Re: Skalasnor, hvor kødes?

Hej Børge

For nogle år siden mener jeg at have købt skalasnor hos Brinck. Prøv at
spørge dem:

http://www.brinck.dk /

hilsen

Glenn

Re: Skalasnor, hvor kødes?

De sidste mange år har jeg købt det ved RS elektronik, men det
ser ikke ud til at være i deres sortiment mere. Så prøv at ringe
rundt til de leverandøre der er nævnt her:

http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Re: Skalasnor, hvor kødes?

 - ind til den mest velassorterede sy-forretning i dit lokal-område, og se
hvad du kan finde af parallel'er - ku man tænke sig at man ku bruge
kinesertråd???
Og til at fiske med bruger man osse nogen gange meget tynde vævede snører
istedet for de traditionelle nylon-snører - så det ku jo osse forsøges.
De to ruller vi har tilbage på værkstedet, gemmer vi vist til os selv...!!

Lars / Viborg

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Re: Skalasnor, hvor kødes?

Hej!
 Til brug for restaurering af gamle radioer har jeg ofte brug noget
skalasnor. Det har ikke været muligt at finde det hos elektronik
løsdels handlende. Hvor finder jeg det, eller er der evt et godt
alternativ.

På forhånd tak for svar.

Børge

Det er ikke så farverigt, men se efter fluefisker grej!!

Søren

Re: Skalasnor, hvor kødes?

Det ser ud til at det findes her:
http://www.roehrentechnik.de/html/skalenzubehor.html

mvh

ThorbjF8%rn

Re: Skalasnor, hvor kødes?

Hej BF8%rge!

Jeg skal lige kigge i mine gemmer, jeg mener bestemt jeg har noget
liggende, da jeg ikke skal bruge det mere mE5% du fE5% det.

M.v.h
Axberg

Re: Skalasnor, hvor kødes?

Uden at vide noget definitivt om det, vil jeg tro at du kan bruge flettet
bagline (fluefiskegrej). Det minder en del om den skalasnor jeg har set i
diverse adskilte radioer.

--
Steen Suder
Re: Skalasnor, hvor kødes?

Hvad med ganske alm muresnor?? bare en tanke

Re: Skalasnor, hvor kødes?

http://elektronik-lavpris.dk/c7159/Skalasnor/

Site Timeline