Skalasnor, hvor kødes?

Hej! Til brug for restaurering af gamle radioer har jeg ofte brug noget skalasnor. Det har ikke v=E6ret muligt at finde det hos elektronik l=F8sdels handlende. Hvor finder jeg det, eller er der evt et godt alternativ.

P=E5 forh=E5nd tak for svar.

B=F8rge

Reply to
bl

Hej Børge

For nogle år siden mener jeg at have købt skalasnor hos Brinck. Prøv at spørge dem:

hilsen

Glenn

Reply to
Glenn Møller-Holst

Hej

De sidste mange år har jeg købt det ved RS elektronik, men det ser ikke ud til at være i deres sortiment mere. Så prøv at ringe rundt til de leverandøre der er nævnt her:

- ind til den mest velassorterede sy-forretning i dit lokal-område, og se hvad du kan finde af parallel'er - ku man tænke sig at man ku bruge kinesertråd??? Og til at fiske med bruger man osse nogen gange meget tynde vævede snører istedet for de traditionelle nylon-snører - så det ku jo osse forsøges. De to ruller vi har tilbage på værkstedet, gemmer vi vist til os selv...!!

Lars / Viborg

--

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk
Reply to

skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@34g2000hsh.googlegroups.com... Hej! Til brug for restaurering af gamle radioer har jeg ofte brug noget skalasnor. Det har ikke været muligt at finde det hos elektronik løsdels handlende. Hvor finder jeg det, eller er der evt et godt alternativ.

På forhånd tak for svar.

Børge

Det er ikke så farverigt, men se efter fluefisker grej!!

Søren

Reply to
SØREN LETH DANIELSEN

Det ser ud til at det findes her:

mvh

Thorbj=F8rn

Reply to
thl

Hej B=F8rge!

Jeg skal lige kigge i mine gemmer, jeg mener bestemt jeg har noget liggende, da jeg ikke skal bruge det mere m=E5 du f=E5 det.

M.v.h Axberg

Reply to
Axberg

Uden at vide noget definitivt om det, vil jeg tro at du kan bruge flettet bagline (fluefiskegrej). Det minder en del om den skalasnor jeg har set i diverse adskilte radioer.

--
Steen Suder
Steen Suder

Hvad med ganske alm muresnor?? bare en tanke

Reply to
Allan Madsen

Den lørdag den 12. juli 2008 13.25.51 UTC+2 skrev snipped-for-privacy@bazic.dk:

naebdyret