skærmopsætningen på Eizo F760i-W (21" skærm)

Hej Gruppe

Hvordan gemmer man skærmopsætningen på en Eizo F760i-W (21" skærm)?
Hvis skærmen er på standby huskes opsætningen, hvis strømmen har været væk
er opsætningen også væk, måske dødt backup batteri eller lignende?

Er der evt. en der har en manual?

MVH
Chef

Re: skærmopsætningen på Eizo F760i-W (21" skærm)

Har vel ikke noget med elektronik at gøre.

spørg evt i news.dk.edb.hardware.skaerm

eller hent manualen fra eizo.com, download manual

Bo //

Re: skærmopsætningen på Eizo F760i-W (21" skærm)

Har et backup batteri ikke det??

Hmmmm vil ikke X-poste og måtte vælge

Prøv om du kan finde et link, den ligger der ikke!

Re: skærmopsætningen på Eizo F760i-W (21" skærm)

Hvis du ved det er pga backup batteriet (som den sikkert ikke har, da det
gemmes i en eeprom) hvorfor spørg du så ?

Jeg ville have valgt den anden gruppe ;)

--
MVH.
N_B_DK

Det er formentlig en defekt EAROM. Lev med det.

Du HAR husket at "store" opsætningen?