Skærmet kabel.

Hej.

Mini DIN stik er jo fantastiske.... indtil man selv skal lodde et sammen :-)

Det tyndeste skærmede kabel jeg kunne finde kunne lige akkurat mases ind
gennem kappen og lederne var alt for tykke til at gå ind i de små huller
i terminalerne.

Hvor finder jeg noget kabel med fælles skærm og 6 ledere der er tynde nok?

ElSupply havde ikke noget.

--
Jens       callto://jensep

Press any key to continue or any other key to quit...

Re: Skærmet kabel.
Hej Jens

Køb et forlængerkabel og klip det stik af du ikke skal bruge.

Mvh Max

Re: Skærmet kabel.

Det var selvfølgelig en mulighed, men forlængerkabler koster gerne en
bondegård.

--
Jens       callto://jensep

All rights left. All lefts reserved. All reserves removed. All removes
Re: Skærmet kabel.
Hej Jens

På den anden side kan du da godt få et skærmet kabel med 6 ledere
der er 3,5 mm. i diameter hos R.S., men du skal købe min. 25 m.
og det koster dig 300 kr.

Mvh Max

Re: Skærmet kabel.

Det kigger jeg på.

Tak.

--
Jens       callto://jensep

Time exists solely to prevent everything from happening at once.

Re: Skærmet kabel.
Hej Jens

Fint nok, jeg glemte varenummeret 367-369.