sjema til timer krets

Hei !

Lurer på om noen kan hjelpe med skjema/link til en timer.

Har en lensepumpe som kjører hver 20. minut styrt av en nivåbryter/rele Har et ledig skiftende kontakt sett ledig på releet.

Det jeg søker er en timerfunktion som kan detektere om releet er trukket i mer en 30 sekunder å gi utgang (høy eller lav)

Hvis pumpen bare kjører i 20 sec skal timeren re-sette når releet slipper.

Dette skal gi signal til en gsm sms modul og alarmsentral

mvh Johnny Brusevold

Reply to
Johnny Brusevold

Johnny Brusevold skriver:

Forstår du tysk ?

Så er det her:

Hej Jhonny Prøv her:

Bemærk at nogle arbejder på mange spændinger! mvh Søren

Reply to
Søren Leth Danielsen

Johnny Brusevold skriver:

Velbekom Jeg formoder at du forstod det tyske :-)

Denne var enkel og grei, Takk!

mvh johnny

Reply to
Johnny Brusevold