sjema til timer krets

Hei !

Lurer på om noen kan hjelpe med skjema/link til en timer.

Har en lensepumpe som kjører hver 20. minut styrt av en nivåbryter/rele
Har et ledig skiftende kontakt sett ledig på releet.

Det jeg søker er en timerfunktion som kan detektere om releet er trukket i
mer en 30 sekunder å gi utgang (høy eller lav)

Hvis pumpen bare kjører i 20 sec skal timeren re-sette når releet slipper.

Dette skal gi signal til en gsm sms modul og alarmsentral

mvh
Johnny Brusevold

Re: sjema til timer krets

Forstår du tysk ?

Så er det her:
http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk/klaus/relaydelay.jpg

Klaus
Re: sjema til timer krets

Denne var enkel og grei, Takk!

mvh
johnny

Re: sjema til timer krets

Velbekom
Jeg formoder at du forstod det tyske :-)

Klaus
Re: sjema til timer krets
Hej Jhonny
Prøv her:
http://www.brodersen.dk/proinfo/timers/timers.htm

Bemærk at nogle arbejder på mange spændinger!
mvh Søren

Site Timeline