Simulerings og pcb software

Jeg har benyttet Electronic design studio version 3.6.1 til diagram
tegning og PCB layout. Jeg kan ikke finde Quickroute's hjemmeside
mere. Det er tilsyneladende ophørt.

Er der nogen der har kendskab til "eagle" softwaren der både har
simulerings faciliteter og PCB design. Eagle "non profit" forhandles
af demotech.

Prislejet for dette program er hvad jeg betragter for rimeligt.

mvh Bjarne

Re: Simulerings og pcb software

Eagle har ingen simulerings faciliteter.

Gratis for små print ;-) Fint prisleje.

Se også på Olimex, de kan lave print direkter fra Eagle layouts og de er
billige.

http://www.olimex.com/pcb/index.html

Re: Simulerings og pcb software

Hej Bjarne.
Du kan anvende B2spice sammen med Eagle til at simulere designs.
B2spice har specielle spicebiblioteker til Eagle og designs kan
importeres til og fra Eagle.

B2spice kan downloades hos www.beigebag.com og forhandles af
www.Demotech.dk

Mvh